Donnerstag, 22. September 2011

شروط ماموران امنیتی برای تغییر مکان کروبی

فاطمه کروبی نوشته که آپارتمان کوچک همسرش در ۴۵ روز گذشته صرفا پذیرای کروبی و زندانبانان او بوده و خودش جایی برای حضور در آنجا ندارد. خانم کروبی گفته که مقامات امنیتی با توجه به وضعیت قلب و دستگاه تنفسی همسرش، گفته‌اند تنها راه خروج از آپارتمان مذکور اجاره‌ی مکان دیگری براساس انتخاب آنهاست.

ماموران امنیتی شرط کرده‌اند که انتخاب مکان با آنها باشد، امضاء کننده قرارداد عضوی از خانواده نباشد و دیگر آن که امضا کننده قرارداد پیشاپیش چک‌های یکسال را به آنها تقدیم کند و از آدرس ملک و جزییات آن نیز چیزی نداند!
فاطمه کروبی خبر داده که ماموران اطلاعاتی، یکماه پیش مبلغی به عنوان پیش پرداخت از او دریافت کرده‌اند و سایر چک‌ها را نیز از یک عضو پیشین دفتر کروبی گرفته‌اند
«بدعت جدید حاکمیت»

همسرمهدی کروبی در نامه به رییس قوه قضاییه، پرداخت هزینه زندان و زندانبان توسط خانواده زندانی را  بدعتی جدید از سوی حاکمیت خوانده که قصد دارد به این وسیله «به جهانیان بگوید کروبی در خانه خود زندانی است.»
 فاطمه کروبی پرسیده آیا هیچ عاقلی در این کره خاکی پیدا می‌شود که این زندان تحمیلی را خانه کروبی تلقی کند؟ آیا سکوت دستگاه قضایی موجب این بدعت در دستگاه امنیتی نمی‌شود که در آینده هزینه بازداشتگاه‌های خود را از خانواده زندانیان مطالبه کند؟
همسر کروبی در پایان خطاب به رییس قوه قضاییه نوشته که «می‌دانید این دستور مضحک، بدعتی تاریخی است اما خانواده به‌خاطر نگرانی از وضعیت جسمی آقای کروبی این خواست را اجابت کرد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen