Samstag, 24. September 2011

در یک پارتی معمولی دختر حوان هنگام فرار از دست پلیس رژیم اسلامی ایران کشته شد


رييس پليس امنيت عمومي استان خراسان رضوي گفت: دخترجواني كه در زمان دستگيري ميهمانان يك پارتي قصد فرار داشت، از طبقه ششم آپارتماني در مشهد به پايين سقوط كرد و در دم جان خود را از دست داد.
به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ پاسدار ناصر نجاريان در تشريح اين پرونده اظهار كرد: تعدادي از شهروندان ساكن در يكي از مجتمع‌هاي مسكوني در محدوده بلوار هاشميه مشهد از چندي قبل از رفت و آمد افراد مشكوك به يك واحد آپارتماني و برگزاري مجالس مختلط و پارتي كه با سر و صداهاي زيادي همراه بود اعلام نارضايتي كردند.
وي افزود: تيم‌هاي عمليات ويژه پليس امنيت عمومي در پيگيري اين پرونده محل مورد نظر را به طور كاملا نامحسوس تحت نظر قرار دادند و چهارشنبه شب گذشته كه تعدادي دختر و پسر جوان در اين آپارتمان اقدام به برگزاري مهماني مختلط و پارتي شبانه كرده بودند با هماهنگي مقام قضايي، محل را مورد بازرسي قرار دادند.
نجاريان خاطر نشان كرد: در اين عمليات چهار پسر جوان و چهار دختر جوان دستگير شدند و متاسفانه يكي از خانم‌هاي جوان كه به محض اطلاع از حضور پليس در محل، با حالتي غير طبيعي قصد فرار داشت، از تراس طبقه ششم ساختمان به پايين سقوط كرد.
رييس پليس امنيت عمومي خراسان رضوي ادامه داد: در اين حادثه زن جوان كه از ناحيه سر به شدت صدمه ديده بود در دم جان خود را از دست داد.
وي بيان كرد: متهم اصلي پرونده و دو متهم ديگر كه از محل متواري شده بودند نيز دستگير شده‌اند و به دستور مقام قضايي، جسد قرباني اين ميهماني شيطاني به پزشكي قانوني انتقال يافته است. 
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen