Dienstag, 18. September 2012

اغفال دختر جوان در سایت همسریابی و پخش تصاویر او در سایتهای مستهجن


 پلیس فتای استان خراسان‌رضوی از دستگیری فردی که با اغفال دختری در سایت‌های همسریابی، عکس و شماره تماس وی را در سایت‌های مستهجن منتشر کرده بود، خبرداد.
 
به گزارش ایسنا ، سرهنگ عرفانی با اشاره به پرونده انتشار عکس و شماره‌تلفن زنی در سایت‌های غیراخلاقی که در این پلیس فتا تحت بررسی بود، گفت: فرد یا افرادی مشخصات، عکس خصوصی و شماره تلفن زنی را در سایت‌های غیراخلاقی منتشر کرده و باعث هتک حرمت شاکیه شده بودند که با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده به طور ویژه در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.
 
رییس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام تحقیقات خود از شاکی را آغاز کردند که وی در این تحقیقات اعلام کرد که در سایت همسریابی ثبت‌نام کرده و در هفته‌های گذشته با فردی آشنا شده و با وی تماس تلفنی داشته است.
 
عرفانی ادامه داد: کارآگاهان با انجام تحقیقات از سایت‌هایی که مشخصات شاکیه در آن قرار داده شده بود و همچنین استعلام‌های مختلف، ردپایی از متهم را شناسایی و با انجام کارهای اطلاعاتی، منزل وی را شناسایی و در عملیاتی پلیسی وی را دستگیر کردند.
 
وی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل شد، اظهارکرد: وی در تحقیقات تکمیلی و مستندات قانونی، لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.
 
عرفانی به جوانان و نوجوانان به خصوص دختران جوان، توصیه کرد که در سایت‌های همسریابی اینترنتی غیرمجاز عضو نشوند و مشخصات و عکس‌های خود را در آن قرار ندهند چرا که این اطلاعات به راحتی قابل سوءاستفاده بوده و عاملی برای باجگیری و سوءاستفاده‌ دیگران می‌شود.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen