Sonntag, 18. September 2011

استادی: طلاب نباید تلویزیونی تماشا کنند، آنها میتوانند از رادیو استفاده کنند

 این استاد حوزه در مراسم افتتاحیه دوره‌های تحصیلی تخصصی فقه، اصول، تفسیر و کلام مرکز فقهی ائمه اطهار با بیان این مطلب اظهار داشت: طلاب نباید مانند سایر مردم به تماشای سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی اقدام کنند و برای پاک ماندن باید نخست از این گونه کارها که اختیار آن به دست خودشان است شروع کرده و مراقب باشند. طلاب چنانچه خواهان دستیابی به اخبار و اطلاعت کشور هستند می‌توانند از برنامه‌های رادیو و سایر اخبار استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت‌الله رضا استادی در مراسم افتتاحیه دوره‌های تحصیلی تخصصی فقه، اصول، تفسیر و کلام مرکز فقهی ائمه اطهار و آغاز سال تحصیلی 91-90 اظهار داشت: یکی از مشکلات جوانان و برخی از طلاب جوان، خطورات بد قلبی است که موجب می‌شود بعضی از گناهان و افکار بد به ذهن انسان وارد شود که برای رهایی از این موارد باید از همه برنامه‌های تصویری حتی برنامه‌های صدا و سیما پرهیز شود.
 وی با بیان اینکه امکان ندارد طلبه‌ای از این برنامه‌ها استفاده کند و کاملا پاک بماند خاطرنشان کرد: طلاب اگر خواستار این هستند که هیچ گاه فکر گناه به ذهب آنها خطور نکند باید این شیوه را در پیش بگیرند و چنانچه خواهان دستیابی به اخبار و اطلاعت کشور هستند می‌توانند از برنامه‌های رادیو و سایر اخبار استفاده کنند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen