Mittwoch, 16. November 2011

سردار جزایری: اسرائیلی‌ها نگران و گریان انفجارها در بخش های مختلف اسرائیل باشند


 معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اسرائیلی‌ها از حادثه ناگوار انفجار چند روز پیش که منجر به شهادت برخی از عزیزان سپاهی شد ابراز خوشحالی کردند، افزود: به اسرائیلی‌ها می‌گویم نگران و گریان باشند از انفجارهایی که در بخش‌‌های مختلف اسرائیل به صدا در می‌آید.
به گزارش مهر، سردار جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با در همایش بسیج و اصحاب رسانه که در محل همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غدیر و شهید حسن تهرانی مقدم افزود: اسرائیلی‌ها موجودات ضعیف و سخیفی هستند چرا که انفجار چند روز پیش که منجر به شهادت برخی عزیزان سپاهی شد باعث خوشحالی سران رژیم صهیونیستی گردید.
وی در ادامه افزود: در همین جا به اسرائیلی‌ها می‌گویم نگران و گریان باشند از انفجاراتی که در بخش‌های مختلف اسرائیل به گوش خواهد رسید.
جزایری گفتمان آمریکا را گفتمان سلطه بیان کرد و افزود: این گفتمان طی 30 سال اخیر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفتمانی بوده که ایران نیز به نوعی آن را پذیرفته است.
وی افزود: با نگاهی به پدیده‌های مختلف مانند موضوع هسته‌ای ایران شاهد آن هستیم در حالی که آمریکایی‌ها و دیگران انواع بمب‌های اتمی را در اختیار دارند ایران را به تمکین دعوت می‌کنند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با همچنین در خصوص حقوق بشر و ادعاهای واهی آمریکایی‌ها در این مورد گفت: در حالی که بدترین اقدامات ضد حقوق بشر در مورد مردم آمریکا از سوی دولت این رژیم را شاهد هستیم، آمریکایی‌ها داعیه دار حقوق بشر در دنیا شده‌اند.
وی با اشاره به بحران اقتصادی و اخلاقی در آمریکا اظهار داشت: غده سرطانی آمریکا تازه سر باز کرده در حالی که جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور در حال پیشرفت یکی از اصلی‌ترین جراحی‌های اقتصادی خود را انجام داده است و در حالی که رقیب دچار یک بیماری کشنده شده کشورمان از این بیماری نجات پیدا کرده است.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در پایان افزود: آیا در دیپلماسی کشورمان و یا مذاکرات‌مان به این باور رسیده‌ایم که جمهوری اسلامی رو به پیشرفت و نظام سلطه رو به افول است؟ یا اینکه در حالت گرگ و میش به سر می‌بریم.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen