Donnerstag, 24. November 2011

نماینده مجلس : ماموریت جاسوسان ' ‍سیا ' در ایران نظامی و امنیتی بود

 عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دومین شوك اطلاعاتی ایران در دستگیری 12 جاسوس سازمان سیا گفت: ماموریت اصلی این جاسوسی با توجه به پیشرفت ایران در عرصه فناوری های هسته ای ، نظامی و امنیتی بود.
 
'پرویز سروری'روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به شناسایی جاسوسان 'سازمان سیا 'توسط' وزارت اطلاعات'اظهار داشت:دستگاههای جاسوسی امریكا و رژیم صهیونیستی سعی داشتند با استفاده از سرویس های اطلاعاتی منطقه چه در داخل و چه خارج از ایران ضربه شدیدی به كشورمان وارد كنند.
 
وی ادامه داد : خوشبختانه با اقدامات سریع ماموران وزارت اطلاعات این اقدامات ناكام ماند.
 
سروری در ادامه تاكید كرد : وزارت اطلاعات با اقدامات به موقع نشان داد از قابلیت های بسیار بالایی مانند گذشته برخودار بوده مانند دستگیری ریگی كه جزو یكی از اقدامات منحصر به فرد این وزارتخانه بوده است.
 
عضو كمیته حقیقت یاب مجلس با اشاره به ماهیت جاسوسان سیا تصریح كرد : بخش اعظم ماموریت سرویس های اطلاعاتی بیگانه در ایران در راستای امنیتی و نظامی بوده و همچنین در بحث هسته ای با توجه به پیشرفت هایی كه ایران در عرصه فناوری هسته های كسب كرد سعی داشتند از این طریق به كشور ضربه وارد كنند.
 
طی ماههای اخیر تعدای از جاسوسان كه با سازمان اطلاعات مركزی آمریكا، سیا، همكاری می‌كردند در ایران و لبنان دستگیر شده اند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen