Dienstag, 25. Oktober 2011

احمدی​نژاد: ۲۵ ساله رئیس​جمهورایران باقذافی دیدارنداشته!


 احمدی نژاد در جمع مردم بیرجند در خراسان جنوبی، ادامه داد: با من مشكل دارید، ولی با مردم كه نباید مشكل داشته باشید. هرچه دلتان می‌خواهد به ما بگویید، ما هم كه جواب نمی‌دهیم و این مساله را آزاد گذاشته‌ایم، ولی بدانید كه این ملت بیدارند و اگر وقتش برسد و هركس كه بخواهد جلوی پیشرفتشان بایستد ظرف ‌‌٢ ثانیه او را از جلوی راه برخواهند داشت.
اهم سخنان احمدی​نژاد را به نقل از ایسنا در ادامه بخوانید:
    در گفت‌وگویی كه با خبرنگار آمریكایی داشتم به او گفتم كه در ‌‌٢٥ سال گذشته هیچ‌یك از روسای جمهور و معاونان كشور ما با دیكتاور لیبی دیدار نكرده بودند. هرچند كه با مردم لیبی همواره دوست بودند اما شما از روسای جمهور و نخست وزیرهای اروپایی یكی را به من نشان دهید كه به كشور لیبی سفر نكرده باشد.
    عده‌ای بر این عقیده هستند كه قذافی را مانند بن لادن كشتند تا حرف‌ها را نزند؛ چرا كه اگر قرار بود این آقا محاكمه شود و بگوید برای انتخابات به چه كسانی پول داده و از سوی چه كسانی حمایت می‌شده است، آن وقت خیلی از مسائل عوض می‌شد.    آزادی، كرامت، احترام و توحید حق ملت‌هاست. ملت‌ها حق دارند كه حاكمانشان را خودشان انتخاب كنند و برای سرنوشت‌شان تصمیم بگیرند، اما باید با تفاهم در كنار یكدیگر بنشینند و هیچ‌كس كسی را نكشد؛ چرا كه كشتار از سوی هر طرف كه باشد، مساله را حل نخواهد كرد و تخریب به نفع دشمنان است.    انتخابات آزاد، حق تعیین سرنوشت، آزادی و عدالت از جمله حقوق ملت‌ها است. دولت‌ها باید با كمك ملت‌ها این حقوق اساسی را محقق كنند و ملت‌ها هم بدون درگیری و با همفكری و همدلی تصمیم بگیرند و كشورهای خود را آزاد كنند و در عین حال مراقب دشمنان باشند؛ چرا كه آمریكایی‌ها و متحدان آنها مترصد این هستند كه از پنجره وارد شوند.    امروز ساختن ایران به معنای ساختن تاریخ، آینده‌ بشریت و برپا كردن پرچم توحید، عدالت و بازگشت به راه پیامبر اسلام است. یك ملت هرچه بزرگ باشد و استعداد و نعمت داشته باشد، اگر پیشرفته و قدرتمند نباشد در فضای امروز دنیا جایی برای زندگی، عزت و مشاركت نخواهد داشت. بنابراین اگر می‌خواهیم بمانیم باید پیشرفت كنیم و هركس باید كار خود را در راستای پیشرفت ایران تنظیم كند.    بی‌شرمانه‌ترین كار این است كه مظلوم‌ترین ملت دنیا و ملتی كه خودش بزرگ‌ترین قربانی تروریسم است و یك ملت فرهنگ‌ساز و تاریخ‌ساز محسوب می‌شود را به تروریسم محكوم كنند. ترور كار آدم‌های جوان، ترسو، منافق و تجاوزطلب است. ملت ایران چه نیازی به این كار دارد؟ البته این‌ها همه بهانه است تا بتوانند از این ابزارها استفاده كنند و جلوی پیشرفت ایران را بگیرند و متاسفانه كسانی هم در داخل كشور هستند كه با دشمن همراهی می‌كنند و می‌خواهند فضای كشور را از اراده برای ساختن دور كنند.    یكی از مهم‌ترین كارهایی كه امروز دولت و ملت باید انجام دهند ایجاد اشتغال برای جوانان و ریشه‌كن كردن بیكاری است و البته این امر شدنی است. دولت به لطف مردم و با كمك همه‌ی بخش‌ها قول داده است كه ‌‌٥/٢ میلیون شغل ایجاد كند و ان‌شاءالله این كار را خواهد كرد. برای ملت ایران عیب است كه بهترین و جوان‌ها را در اختیار داشته باشد، ولی در برخی مناطق و شهرها ببیند كه جوان‌ها از بیكاری رنج می‌برند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen