Freitag, 7. Oktober 2011

نماینده مجلس : جمع‌آوری ماهواره‌ها مردم را حریص‌تر می‌کند/ مردم بلافاصله پس از جمع آوری ماهواره‌ها اقدام به نصب دستگاهی جدید می‌کنند

نصرالله ترابی قهفرحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه برخورد نیروی انتظامی با ماهواره‌ها نتیجه‌ای در بر نداشته است، گفت: مردم بلافاصله پس از جمع آوری ماهواره‌ها توسط نیروی انتظامی دوباره اقدام به نصب دستگاهی جدید می‌کنند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : جمع‌آوری ماهواره‌ها به هدر دادن منابع است و مردم با نصب مجدد آن به نوعی با این اقدام نیروی انتظامی مبارزه منفی می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: باید استفاده صحیح از ماهواره و روش‌های مصدود کردن کانال‌هایی که مستهجن هستند و فساد اخلاقی را ترویج می‌کنند به مردم یاد داد.
 

ترابی علت گرایش مردم به ماهواره را به دلیل خلاء موجود در برنامه‌های تلویزیون و جلوگیری از انتشار آزاد اطلاعات دانست و گفت: بهتر است مسئولان به جای اینکه نگران این باشند که غربی‌ها از آن ور دنیا فرهنگی را به ما غالب کنند، برای غنی کردن فرهنگ خودی تلاش کند و به حق مردم برای دسترسی به اخبار و اطلاعات احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه اگر مردم به رشد و آگاهی برسند هر فرهنگ جلف و حرف غیر منطقی را نخواهند پذیرفت، تصریح کرد: برخورد انضباطی با مسئله ماهواره موثر نیست و باید به دنبال شیوه‌های فرهنگی بود زیراوقتی مردم را از چیزی منع می‌کنند حریص‌تر می‌شوند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen