Donnerstag, 13. Oktober 2011

قرائتی : بعضی از دخترها تا فكر می‌كنند خوشگل هستند خودشان را به حراج می‌گذارند


حجت الاسلام قرائتی درباره زیبایی گفت: خوشگلی معنایش حراجی نیست. بعضی از این دخترها تا فكر می‌كنند خوشگل هستند خودشان را حراج می‌گذارند.
به گزارش برنا، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در جلسات درسهایی از قرآن که امروز پنج شنبه از سوی صدا و سیما پخش می‌گردد درباره "زیبایی در قرآن" سخن گفته است.
قرائتی در ابتدای این سخنرانی خطاب به برخی از شبهاتی که وهابی‌ها درباره زیارت ائمه  القاء می‌کنند، این اقدام آنان را دارای استدلالی بسیار ضعیف دانست و گفت: این وهابی‌ها فكر می‌كنند كسی نیست جوابشان را بدهد. حرف‌هایشان پوك است ولی خودشان هم نمی‌فهمند. خیلی استدلال‌های آبكی دارند.
یك وهابی قبرستان بقیع یك شیعه را گرفته بود. می‌گفت: چه می‌گویی: یا حسن یا حسن! حسن مات! امام حسن مُرد! خاك شد خلاص! توسل به مرده شرك است. این وهابی برای اینكه این شیعه را بكوبد، قلمش را روی زمین انداخت. گفت: ببین این قلم من است. هان! روی زمین انداخت. گفت: یا حسن، قُم! امام حسن بلند شو این قلم را به من بده! دیدی قلم را نداد. مُرد! تمام شد. این شیعه هم یك خرده نگاه كرد و به این وهابی گفت: حالا تو قلمت را به من بده. قلم را از این وهابی گرفت، روی زمین انداخت. گفت: یا الله! قلم را به من بده. دیدی خدا هم قدرت ندارد. مگر هركس زنده است و قدرت دارد باید نوكر تو باشد.
این واعظ مشهور همچنین در ادامه سخنانش درباره "زیبایی طلبی، امری فطری" ، "تعادل میان زشتی و زیبایی" ، "زیبایی مروارید در دل صدف" ، "رعایت زیبایی در امور معنوی" ، "جمال و زیبایی در حركت گوسفندان" و "لزوم تبلیغ دین در طول دوران طلبگی" سخن گفته است.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen