Sonntag, 2. Oktober 2011

نخست وزیر اسرائیل: سخنان خامنه ای شاهدی بر درستی سیاست ماست

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزير اسرائيل، در واکنش به اظهارات علی خامنه ای که از «نهر تا بحر» را سرزمين «مقدس فلسطين» و تنها متعلق به فلسطينی ها ناميد، گفته است که «اظهارات آيت الله ها تنها ديدگاه تل آویو را در زمینه لزوم افزایش امنیت اسرائیل تقويت می کند».

رهبر جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در مراسم افتتاحيه کنفرانس «حمايت از انتفاضه فلسطين» در تهران با اشاره به اقدام رييس تشکيلات خودگردان فلسطينی که برای داشتن کشور مستقل فلسطين به سازمان ملل متحد متوسل شده است، گفت: «هر طرحی که بخواهد فلسطين را تقسيم کند، يکسره مردود است».
 

 خامنه ای با طرح ایده «نهر تا بحر» به عنوان سرزمين «مقدس فلسطين» افزود: «طرح پذيرش دولت فلسطين و به عضويت درآمدن آن در سازمان ملل، چيزی جز تن دادن به خواسته صهيونيست ها (اسرائيلی ها) و پذيرش دولت صهيونيستی (اسرائيل) در سرزمين فلسطين نيست».

بنيامين نتانياهو، نخست وزير اسرائيل، شامگاه شنبه در واکنش به اين اظهارات آيت الله خامنه ای، در بيانيه ای کوتاه نوشت: «اظهارات اهريمنی حکومت آيت الله ها (در ايران) در مورد نابودی کشور اسرائيل، ايستادگی قاطع دولت اسرائيل را در زمينه تدابير امنيتی اسرائيل و اين درخواست ما را که اسرائيل به عنوان يک کشور يهودی به رسميت شناخته شود، مورد تاکيد قرار می دهد».
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen