Montag, 24. Oktober 2011

ساخت فیلم "من ندا هستم" توسط نیروهای وابشته به حکومت کلید خورد


 ساخت فیلم «من ندا هستم» توسط یک آمریکایی (!) ایرانی‌الاصل کلید خورد.
به گزارش آفاق، ساخت فیلم "من ندا هستم" با موضوع آخرین روزهای زندگی و مرگ "ندا آقاسلطان" توسط یک کارگردان آمریکایی ایرانی‌الاصل کلید خورد.
گفتنی است، فیلم کوتاه "من ندا هستم" که با هدف به تصویر کشیدن چهره‌ای خشن و ضدانسانی از نظام جمهوری اسلامی و چاشنی مظلوم‌نمایی شخصیت زن ایرانی در حال ساخت است از سوی "رادیو فردا" وابسته به سازمان سیا حمایت و پشتیبانی می‌شود.
به گزارش خبرنگار آفاق؛ ندا آقاسلطان‌ در جريان اغتشاشات روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ در محله امير آباد تهران (خيابان كارگر شمالي، تقاطع خيابان شهيد صالحي و كوچه خسروي) به ضرب گلوله كشته شد.
همچنین فيلم پخش شده در اينترنت از نحوه كشته ‌شدن "ندا" نيز به دلايل زير مشكوك به نظر مي‏رسيد:
۱ – محل تيرخوردن، از محل آشوب‌هاي عصر شنبه ۳۰خرداد بسيار دور بوده است.
۲- نيروهاي انتظامي و بسيجي مستقر در تهران براي مقابله با آشوبگران، اصولا " سلاح گرم همراه ندارند.
۳ – بعد از بلند شدن صداي تير و اصابت گلوله به يك نفر در خيابان، معمولا اطرافيان بلافاصله به روي زمين دراز مي‌كشند و سعي در نجات جان خود از اصابت تيرهاي بعدي دارند اما در اين فيلم، بعد از تيرخوردن اين خانم جوان، چندين عكاس و فيلمبردار با خونسردي به فيلمبرداري مشغول هستند.
۴ – سوژه قتل طوري انتخاب شده كه تا حداكثر ممكن، افكار عمومي بسياري را تحت تاثير قرار دهد. خانم، جوان، خوش‌رو، دانشجو
۵ – فيلم و خبر كشته‌شدن اين مرحومه با آب و تاب از نحوه كشته‌شدن و حتي اطلاعاتي از قاتلان بلافاصله در اينترنت پخش شده و هواداران مجاهدين خلق در اروپا و آمريكا بلافاصله با چاپ عكس‌هاي بزرگي از اين مرحومه، تظاهرات راه‌ انداخته اند و نيروهاي امنيتي كشورمان را خشن و خونخوار معرفي مي كنند.
۶ – فيلم تكان‌دهنده اين جنايت، شنبه شب در اينترنت قرار گرفته و روز يكشنبه بسياري از كاربران اينترنتي و بينندگان ماهواره آنرا ديدند. زمان انتخاب شده براي پخش اين فيلم هم بسيار مشكوك است چرا كه از روز يكشنبه ۳۱ خرداد با حضور موثر پليس و نيروهاي بسيجي در ميادين و چهارراه‌هاي تهران، آشوب‌ها فروكش كرد و سازمان دهندگان آشوب براي گرم‌نگه داشتن فضا، به شدت به يك «شوك رواني» براي تهييج مجدد معترضان نياز داشته‌اند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen