Montag, 5. November 2012

خبر انتقال اجساد ۴ زن سنگسار شده به پزشکی قانونی کذب است!

بعد از اینکه سایت ملی-مذهبی خبری را مبنی بر سنگسار بدون سر و صدای ۴ زن و انتقال اجساد آنها به سازمان پزشکی قانونی کشور منتشر کرد این سازمان با صدور اطلاعیه ای مدعی شد خبر انتقال اجساد این  ۴ زن سنگسار شده به پزشکی قانونی کذب است.

به گزارش ایسنا  در اطلاعیه این سازمان آمده است: «از روز گذشته و در پی انتشار اخبار اجرای حکم سنگسار و انتقال چهار زن به پزشکی قانونی تهران از سوی برخی رسانه‌های بیگانه، سازمان پزشکی قانونی کشور هر گونه انتقال اجساد افراد سنگسار شده به این سازمان را تکذیب می‌کند.»

این در حالی است که چند روز پیش  یک منبع موثق به سایت ملی‑ مذهبی گفت: ” اجساد چهار زن پس از اجرای حکم سنگسار توسط نیروهای امنیتی قوه قضائیه به سردخانه پزشکی قانونی آورده شده اند. علاوه بر آثار پرتاب سنگ بر سر و صورت این زنان آثاری از شکنجه و ضربات شدید بر بدن آنها پیش از سنگسار نیز قابل رویت است. طبق مواد مندرج در پرونده آنها جرم این چهار زن روابط نامشروع و مصرف مواد مخدر بوده است. ظرف روزهای گذشته هیچ فردی برای تحویل اجساد به پزشکی قانونی مراجعه نکرده است. هنوز مشخص نیست دادگاه این افراد در چه تاریخی برگزار شده و آیا خانواده آنان از وضعیت شان با خبر هستند یا نه!”

سایت ملی مذهبی ضمن تکذیب ادعای سازمان پزشکی قانونی بر صحت خبر منتشر شده خود تاکید دارد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen