Samstag, 29. September 2012

ممنوعیت پخش كلیپ عروسی در تالارها و باغ های مرودشت



پخش هر گونه كلیپ عروسی در تالارها ، سالن ها و باغ های شهرستان مرودشت (استان فارس) ممنوع شد.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرودشت، این تصمیم در نشست اخیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به تصویب رسید.
در این راستا، اداره اماكن عمومی نیروی انتظامی و نماینده دستگاه قضایی در شهرستان موظف شدند به مراكز پخش كلیپ در شب عروسی درباره منع آن تذكر داده و در صورت مشاهده مواردی از این دست با مصوبین امر برخورد كنند.
فرماندار مرودشت هم با انتقاد از وضعیت بد حجابی، پخش موسیقی، راه اندازی كاروان عروسی در خیابان ها ، ادامه مراسم عروسی تا پاسی از شب ، ساخت و پخش فیلم موسوم به كلیپ، ساماندهی آن را از دستگاه های مرتبط خواستار شد.
سید یدالله حسینی با بیان اینكه آغاز زندگی خانواده ها بایستی در محیطی شاد و با معیارهای اخلاقی باشد، گفت: متاسفانه در برخی از مكانهای عمومی برخی از افراد اقدام به پخش كلیپ هایی به دور از موازین اخلاقی می كنند. درصورت مشاهده چنین مواردی با مكان های عمومی میزبان این جشن ها برخورد قانونی می شود.
وی همچنین گفت: شركت كودكان در مجالسی كه بدون درنظر گرفتن مسایل اخلاقی باشد آسیب اجتماعی است و خانواده ها باید توجه داشته باشند كه حضور در چنین مراسمی ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت .
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen