Dienstag, 5. Februar 2013

فاضل لاریجانی: دوربین‌ها ۴۸ ساعت قبل نصب شده بود

پس از آنکه احمدی نژاد کلیپ تصویری سخنان فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی در مجلس پخش کرد، برادر لاریجانی ها گفت که دوربین‌ها ۴۸ ساعت قبل نصب شده بود.
در پی اظهارات سعید مرتضوی، فاضل لاریجانی در گفت‌وگو با «شرق» اعلام کرد: توضیحات جناب آقای مرتضوی که در سایت‌های خبری منتشر شده را کاملا رد کرده و اعلام می‌دارم که از مندرجات اظهارات ایشان بی‌اطلاع بودم و روز دوشنبه شکایتم را علیه آقای مرتضوی شخصا به مراجع قانونی ارایه کرده‌ام و خواستار رسیدگی مجدانه به آن هستم تا حقیقت روشن شود.
آقای مرتضوی با انگیزه و اغراض شخصی سیاسی به منظور ایجاد مصونیت و حریم امن برای پرونده‌ها و اتهامات خویش سعی در طراحی این نشست و دیدار با اینجانب را داشتند و سپس طبق اظهارات یکی از مسوولان فعلی شستا از ۴۸ ساعت قبل از این دیدار مبادرت به نصب غیرقانونی دوربین‌های مخفی در محل دیدار برای ضبط تصویری و صدا به طور غیرمجاز کردند در حالی که من اصلا متوجه دوربین‌های نصب شده نبودم و ایشان هم حرفی در این خصوص نزد و بخش اعظم این دیدار به صحبت‌های ایشان و توجیه گذشته عملکردشان و درخواست تبرئه و ملاقات با ریاست قوه‌قضاییه اختصاص یافت. ایشان دروغ می‌گوید که دعوتی از من به عمل نیاورده است و واسطه این دیدار هم معاون سابق‌شان آقای ح. میم بود.
ایشان چون پرونده‌ای در قوه‌قضاییه داشتند می‌خواستند من را وجه‌المصالحه اخوی قرار دهند که در پرونده‌شان تخفیف قایل شوند وهم بنده و هم اخوی را در مجلس تهدید کردند که اولا استیضاح صورت نگیرد و بعد نسبت به پرونده ایشان نگاه مثبتی پیدا شود وگرنه افشاگری می‌کنند یعنی همان کاری که با پخش فیلم کردند. من به ایشان گفتم که نمی‌توانم کمک کنم و تنها می‌توانم منتقل‌کننده درخواست ایشان باشم که همین کار را کردم و پذیرفته نشد و همین سبب کینه‌توزی ایشان و گروه‌شان شد. پیش از اینکه نزد آقای مرتضوی بروم با برادران خود در دو قوه‌مقننه و قضاییه مشورت نکردم و این اشتباه من بود چون نگاه انسانی به قضیه داشتم و فکر نمی‌کردم ایشان در نهایت چه قصدی دارند. ایشان اصلا هم نگفته بود محتوای دیدار چیست. کاش آقای رییس‌جمهوری صحبت‌های مرتضوی را هم پخش می‌کرد تا مردم و نمایندگان قضاوت کنند چون در پخش این فیلم سانسور و جعل صورت گرفته بود و بیشتر صحبت‌های انجام شده هم مربوط به ایشان بود و کل جلسه سه ربع طول کشید در حالی که فقط بخش کمی از آن را منتشر کردند. از این بابت رییس‌جمهور بر بنده ظلمی فاحش روا داشته که هرگز او را در پیشگاه خدا نخواهم بخشید.
اگرچه این حادثه ناگوار و تلخی برایم بود و می‌توان گفت به گونه‌ای قربانی شدم ولی ‌ای‌کاش در جامعه ما اصول اخلاقی ورفتاری‌ای حاصل شود که به قول یکی از استادان بزرگوار دروغگویی و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها از نظام معاشرتی در جامعه ما حذف شود و همچنین به این باور برسیم که برای کسب قدرت به اصل رقابت و فرصت برای دیگران اعتقاد داشته باشیم و پس از رسیدن به قدرت قایل به این باشیم که فقط برای دوره محدودی صرفا برای تحقق کارهای بزرگ در قدرت خواهیم ماند نظیر مهاتیر محمد در مالزی که بعد از دوره حکومتش به نحو خوشایندی این فرصت را برای دیگران قایل شد. نه‌اینکه با تمسک به هر شیوه ناجوانمردانه سعی در تخریب رقیب سیاسی خود کنیم و برای خود و گروه خود رسالت ابدی ازلی قایل باشیم.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen