Dienstag, 5. Februar 2013

متن کامل سخنان لاریجانی به احمدی نژاد


- آقای احمدی نژاد،‌ مردم شخصیت شما رو شناختند.

- شما شئولات جمهوری اسلامی را در صحن علنی مجلس رعایت نکردید.

-حدیثی است که اگر مسلمان اقدامی کند برای اینکه مسلمانی را خوار کند باید خود را برای جنگ با خدا آماده کند.

- توطئه ای در کار است. برادر من را صدا کردند و فیلم گرفتند. نفس این کار، مافیایی نیست؟ توطئه آمیز نیست؟ این اخلاق است؟ این کار در سطح رئیس جمهور است؟ رئیس قوه مقننه را تهدید می کنند.

-اقای رئیس جمهور، آیا بهتر بود من هم مثل شما، جلسه با برادر شما داوود احمدی نژاد درباره ارتباط با منافقین، فساد مالی، و ارتباط با خارج از کشور میگذاشتم؟

- فرق دیدگاه من با شما این است که شما در اطرافتان آدمهایی دارید که پرونده دارد و متهم هستند اما شما مسر هستید که بمانند و مسئولیت می دهید اما بنده می گویم اگر هر یک از بستگان من مشکلی داشت رسیدگی کنید حتی اگر برادر من بود.

- شما تهمت زدید، جوابتان را هم دادیم، دیگر حق صحبت ندارید. به سلامت.
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen