Montag, 6. August 2012

خامنه ای : ورود "دانشجویان" به سفارت انگلیس درست نبود


به گزارش بازتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر خامنه ای حدود هزار "نخبه و فعال دانشجویی"، عصر دیروز (دوشنبه) در دیدار  با خامنه ای   به گفتگو  با  وی پرداختند.

نکاتی از سخنان علی خامنه ای در  دیدار با دانشجویان بسیجی :
* منظور از اقتصاد مقاومتی، اقدامات تدافعی و حصارکشی به دور خود نیست بلکه اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که برای یک ملت، حتی در شرایط فشار و تحریم، زمینه رشد و شکوفایی را فراهم می کند.

* دانشگاه محیط دین و اخلاق و پاکیزگی و معنویت است و توقع این است که دانشگاهها به گونه ای باشد که هرکس به آن وارد می شود تقیدات دینی و اخلاقی اش بیشتر شود.
* وی با اشاره به ورود چند ماه پیش دانشجویان بسیجی به سفارت انگلیس گفت : در قضیه اخیر اشغال آن سفارت خبیث، احساسات جوانان درست بود. ولی رفتنشان درست نبود.
* از سر اعتقاد شما ("دانشجویان")  را افسران جنگ نرم می دانم به همین علت تأکید می کنم که به دقت هدف اصلی دشمن از جنگ نرم یعنی ایجاد تغییر در محاسبات مردم و مسئولان را مد نظر داشته باشید.

* سطح معرفت خود را مطالب سایتها،‌وبلاگها و اینجور مسائل قرار ندهید بلکه سعی کنید با اتکای به قرآن، نوشته های استاد مطهری و نوشته های فضلای بزرگ و فضلای جوان حوزه ها، بطور روزافزون سطح معارف خود را ارتقا دهید.

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen