Freitag, 17. August 2012

کنده کاری روی صورت دختر نوجوان برای اثبات الله یا سند حماقت؟!



خبر منتشر شده؛
"بي بي وژمه دختر پرهـيز گار در شهـرك طلائي شهر كابل سكونت دارد که درشب هـاي رمضان شب هزار ركعت نماز ميخواند. درشب بیست و هفتم رمضان در نصف شب كه در حال عبادت بوده مردي ريش سفيد جلو چشمهايش ظاهر ميشود و بعد همان نصف شب كلمه مبارك الله و محمد"ص" در صورت و دست هايش ظاهر ميگردد."

_________________________________

هزار رکعت نماز هر شب؛

اگر هر رکعت را یک دقیقه حساب کنیم، میشود هفده ساعت! پس این دختر خانم فقط شبهای رمضان نماز نمیخوانده، بلکه روزها هم میخوانده است!
_تقریبن هشت ساعت شب، نه ساعت روز. بدون چائی و سیگار البته!

اما در عکس و فیلم منتشر شده "الله" و "محمد" برعکس در صورت این دختر بیچاره افتاده اند که ما تصویر را برگرداندیم تا بهتر دیده شود! ( احتمالا" بی بی وژمه جان از آینه استفاده کرده)

دو مورد در این عکس وجود دارد:
نخست اینکه چرا خدا به سبک انسان ها هر دو واژه را از یک سمت و با شیب رو به پایین نوشته است؟ حتمن آقای خدا راست دست است. (این کشف ما را در تاریخ ثبت کنید.)

و دوم اینکه عجیب است که خدا هم پس از کنده کاری پوست، از بتادین و ید استفاده میکند!

دست کم یکی دور روز این معجزه الله را مخفی میکردید و پس از آنکه اثر ید یا بتادین میرفت از معجزه رونمائی میکردید! آبروی خدا را که بردید!

افسوس به حال این دخترکان که در چنگال نادانی افتاده اند و نه تنها قربانی این نادانی ها میشوند، بلکه خودشان هم نادانی را ترویج خواهند کرد!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen