Mittwoch, 26. Dezember 2012

پرواز هواپیما هنگام اذان ممنوع شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در نشست امروز بخشنامه سازمان هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی برای رعایت بحث حجاب و عفاف و همچنین ساعت پرواز هواپیماها در هنگام اذان قرائت شد.

سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: طبق جلساتی که کمیسیون فرهنگی مجلس در هفته‌های گذشته با وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی برگزار کرد، مقرر شد درباره حجاب و عفاف شرکت‌های هواپیمایی و ساعت پرواز هواپیماها تغییراتی اعمال شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز نامه سازمان هواپیمایی به شرکت هواپیمایی برای رعایت بحث حجاب و عفاف و همچنین ساعت پرواز هواپیماها که در تاریخ 26 آذرماه به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده، قرائت شد.

وی ادامه داد: از این پس با اجرایی شدن این بخشنامه ابلاغی نخست از سوی شرکت‌های هواپیمایی به مسئله حجاب و عفاف بیش از پیش پرداخته خواهد شد و در شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها رعایت حجاب و عفاف مورد توجه جدی قرار می‌گیرد؛ این دستورالعمل‌ها به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ می‌شود و طبیعتاً اگر مسافران هم این دستورالعمل‌ها را ببینند آن‌ها موظف به رعایت آن می‌شوند.

طاهری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت یادآور شد: با اجرایی شدن بخشنامه دوم سازمان هواپیمایی کشور از این پس هیچ پروازی هنگام اذان به ویژه اذان صبح انجام نخواهد شد و پروازها حداقل نیم ساعت پس از اذان صبح اجازه پرواز خواهند داشت.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen