Mittwoch, 4. April 2012

بروجردی: کسی حق اظهار نظر درباره رابطه با آمریکا غیر از رهبری را ندارد ترقی : رفسنجانی بصیرت ندارد


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه هیچ کس در زمینه رابطه با آمریکا جدای از نقطه نظرات رهبری صلاحیت تصمیم گیری ندارد، گفت: آمریکایی‌ها هم به خوبی می‌دانند در ایران کسی نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن نقطه نظرات رهبری در خصوص رابطه با آمریکا تصمیم گیری کند.
علاءالدین بروجردی (وی و فرندش از متهمان دست داشتن در اختلاس 3 هزار میلیاردی بودند) در گفتگو با مهر، درباره موضع گیری هاشمی رفسنجانی درباره اهمیت مذاکره ایران با آمریکا گفت: موضوع رابطه با آمریکا همچنان خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است و هیچ کس در این زمینه جدای از نقطه نظرات رهبری نه صلاحیت دارد و نه می تواند تصمیم گیری کند.
ترقی : رفسنجانی بصیرت ندارد
معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مواضع هاشمی رفسنجانی و جریان انحرافی درباره مذاکره با آمریکا گفت: هر گونه اظهار نظر مبنی بر علاقه و شیفتگی برای مذاکره با آمریکا به ضرر بیداری اسلامی و نیروهای انقلاب است و اگر بصیرت داشته باشیم به هیچ وجه چنین مواضعی را مطرح نمی کنیم.
حمید رضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مهر،  به انتقاد از موضع گیری اخیر هاشمی رفسنجانی  در باره اهمیت مذاکره ایران با آمریکا پرداخت و اظهار داشت: هاشمی از دورانی که مسئولیت اجرایی کشور را برعهده اشت تا به امروز براین باور است که مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل می کند در حالی که دیدگاه وی در این خصوص با واقعیت ها و عملکرد سران آمریکا در تضاد است.
وی با بیان اینکه بحث مذاکره ایران با آمریکا موضوع جدیدی نیست، گفت: احمدی نژاد نیز چندین بار به این موضوع اشاره کرده بود اما تصمیم گیر نهایی  رهبری هستند و تاکید  معظم له بر آن است که هنوز آمریکا در شرایطی قرار نگرفته که مذاکره با آن به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام شود.
این فعال سیاسی اظهار داشت: در گذشته نیز موضوع مذاکره با آمریکا از سوی جریان انحرافی مطرح شده بود و این موضع گیری ها نشان می دهد که آنها هم تصور غلطی از آمریکا داشته ودارند و این مواضع ناشی از عدم شناخت دقیق از سیاست های آمریکا است.
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen